وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

كاپ كيك و بيسكويت چتر براي بهار

1392/12/1 13:25
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

كاپ كيك بهاره

Umbrella Cookies

What you'll need

  • Cupcake
  • Blue food coloring
  • White frosting
  • Airheads taffy
  • Decorating gel

How to make it

  1. To make one, use food coloring to tint white frosting light blue and spread it on a cupcake made from your favorite recipe.

  2. With scissors, cut a narrow strip of Airheads taffy for an umbrella handle. Bend up one end and set it on the cupcake.

  3. Cut a half-circle umbrella top from a second piece of taffy (scallop the bottom edge and add decorators' gel ribs, if you like) and place it over the handle. Finally, scatter blue decorators' gel raindrops around the umbrella

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیسو وآیسا
1 اسفند 92 11:05
خشگله ساناز جووووووووووووووووووووووون خصوصی برو دوستم
مامان الینا
1 اسفند 92 13:22
خانمی دستت درد نکنه واقعا فکر کردی من به دوستان خودم تیکه می اندازم ممنون واقعا اگر شما به جای من این کامنت رو داده بودی من یک درصد هم فکر نمی کردم نظرت رو منه چرا؟؟؟؟؟چون با هم دوست هستیم زحمت میکشی میای به ما سر میزنی منم هر وقت بتونم پیشتون میام اونوقت باید اینطوری فکر کنی!!!!!!!!!!!!!!دمت گرم بابا دمت گرم
الهه مامان مبین
1 اسفند 92 17:06
عالییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان شازده پاشا
1 اسفند 92 19:12
عالییییه
مهنوش مامان ماهان ولیانا
3 اسفند 92 11:37
سانازی باز هم کاپ کیک میذاری لطفا؟..من بسی کاپ کیک میدوستم
ساناز مامان متين
پاسخ
بله حتماميزارم . درست كردنشو يا عكس تم دار
مهنوش مامان ماهان ولیانا
3 اسفند 92 15:59
بیشتر تزئینات مختلف روش رو