وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

تولد عـــلي عزيز با تم فضانوردي

1392/12/25 16:59
2,914 بازدید
اشتراک گذاری

تولد فضانوردی

 

تولد فضانوردی

تولد فضانوردی

پیش به سوی یه تولد فضانوردی کاملا پسرانهچشمک

ی

این کارتای دعوت بودن 1

خوش آمد گویی.1

اینا همش خلاقیت خودمهزبانبا همکاری علیقلب

1

1

ژله کهکشان...سر سه ثانیه بچه ها خوردنشلبخندبه جان خودم این ایده ی خودم بودمژه

تولد فضانوردی

با سر بطری آب علی و کاسه کرم شبم درستشون کردمنیشخندساکت

تولد فضانوردی

عکس کیک رو تو نت دیده بودم و اجراش کردم...البته با عرض پوزش از آمریکایی ها پرچم ایران رو،رو کره ی ماه زدیم و مشت محکمی بر دهانشون زدیمنیشخندتا یاد نگیرن زودتر از ما چیزی به ذهنشون برسهمنتظر

تا دو شب پای این کیک بودم...دوتا کیک اسفنجی و کره ماه هم شیفون موکا بود...انصافا کیکش خوشمزه بود

خوبیه فوندانت اینه که بچه ها هم میتونن تو تزئین کمک کنن...ستاره ها...نوشته ها ...پرچم ایران و گردی ها کار سجاد و علی و البته با کمک زن داداش کوچیکه بودقلبقلبقلبدیگه چون مهمونام بچه بودن زیاد رو تمیزکاریش زوم نبودمخجالت

تولد فضانوردی

ساعت دو اینارو درست کردم برای همین کج کولن...کیک چوبی با برش های باقی مانده کیک و خامه و شکلات

بعضی چشم ها و نقاشیشون کار علیه...مثلا اون سیبیلوئهنیشخند

یادم رفت سرشون رو ترایفل رنگی بزنمزبانبچه ها اینارو هم خیلی دوست داشتن

تولد فضانوردی

سالاد یونانی سفینهخوشمزه

تولد فضانوردی

ماکارونی داداش پز که خیلی خوشمزه بودبغل

تولد فضانوردی

ساندویچ کالباس که تقریبا بچه ها از غذاها همینو خوردن

البته مادرشوهر عزیزم آش درست کرده بود قلبو خواهر جونیم هم سوپ خامه و شیرخوشمزهقلب

تولد فضانوردی

تولد فضانوردی

دسر شکلاتی بشقاب پرنده مثلانیشخند

تولد فضانوردی

لیبل نوشابه (البته فکر کنم)

تولد فضانوردی

دسر شکلاتی رو از روی یه وب درست کردم که متاسفانه مثل شکلش نشد و فکر کنم دستورش ایراد داشت ولی مزش عااااااااااااااااااالی بود و همه عاشقش شدنخوشمزهخوشمزه

تولد فضانوردی

دوستای دعوتیه علی 20 نفر بودن که فقط 11 تاشون اومدن ولی خدا رو شکر که نیومدن ،چون همینارو هم بابای علی تونست کنترل کنههیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزم

مثلا با این بازیا سرگرمشون کرد...

تولد فضانوردی

تولد فضانوردی

تولد فضانوردی

تولد فضانوردی

برای لباسش کلی ایده داشتم...روبان سیاه و دوتا بطری آب که نقره ای شدن برای پشتشو و یه سری آرم و...آماده کرده بودم ولی خیاط خیلی اذیت کردگریهیه روز قبلش بهم تحویل داد...حسه خیاطی نداشتم وگرنه خودم میدوختم...تازه کمی تنگش بودقهرکلا از لباسش خیلی استقبال نکرد...کلاهشم کلاه ایمنی داییم بودنیشخند

تولد فضانوردی

هدیه به بچه ها با توجه به تممون دستبند های شب نما بودلبخند

تولد فضانوردی

چی میشد کره ماه وسطش این شکلی بود؟نیشخندخوشمزه

تولد فضانوردی

ممنون از سارا جون مامان علي عزيز (آشپزيهاي مامانم ) تشویق

http://alijoon.niniweblog.com/post199.php

دوستان عزيز عكساي تولد كوچولوهاتون را براي ايده بقيه دوستان برام بفرستيدلبخند

 

لينك تولد دوستان :​

تولد متين عزيزم با تم باب اسفنجي 

تولد سام عزيز با تم ميكي موس 

تولد هانا عزيز با تم كفشدوزك 

تولد آرنيكا عزيز با تم آدم برفي 

تولد دني عزيز با تم انگري برد 

تولد هيراد عزيز با تم pooh

تولد امير محمد عزيز 

تولد امير محمد عزيز با تم باب اسفنجي 

تولد امير عباس و ارغوان عزيز با تم زنبور 

تولد محمد كيان عزيز با تم زنبور 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رها مامى آنيسا
25 اسفند 92 16:20
به به ........عجب وب خوشگلى دارى ساناز جان انشالله شاهد پيشرفت وبت باشيم راستى پيشاپيش عيد نوروز رو تبريك ميگمانشالله سال خوبى رو سپرى كنيدخداحافظ
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنون رها جان
مامان آیسو وآیسا
25 اسفند 92 17:39
عالی بود کارت ساراجون دست شماه م درد نکنه ساناز جووون
محمد معین
25 اسفند 92 18:17
سلام دوست مهربونم ممنونم که به وبلاگم سر زدی شما خیلی وبلاگ زیبا و با محتوایی داری امیدوارم موفق باشی منم پیشاپیش سال نو رو خدمت شما تبریک و شادباش عرض می کنم و برای شما و خانواده محترم سلامتی و شادی آرزو می کنم.
سمانه (خاله ی فریما)
25 اسفند 92 18:29
عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود
مامان شازده پاشا
25 اسفند 92 19:52
علی جون تولدت مبارک انشالاکه.
✿مامان علی خوشتیپ✿
26 اسفند 92 7:55
سلام ساناز جون.ممنوووووووونم...قابلتو نداشت