وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

تولد علی عزیز با تم کفشدوزک

1393/1/10 0:56
4,283 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نمای دور

نمای دور

15.gif

پرواز کفشدوزکا

 

کفشدوزک کوچولوی ما15.gif

 

 

یخچال کفشدوزکی

 

 

قندون کفشدوزکی ما15.gif

lieveheersbeestjelijn.gif

 

lieveheersbeestjelijn.gif

lieveheersbeestjelijn.gif

یادگاری واسه مهمونای عزیزمون

کلاه تولدت که یه بارم نتونستیم سرت بزاریم

 

 

داری بادکنکارو میبینی

 

چاقوی کفشدوزکی

 

اینم از میوه

و دسر........

 

 15.gif

 

 

15.gif

وامممااا کیک تولد

از راست به چپ

نوید.معین .فاطی .کفشدوزک.هستی .اتنا

 

http://nafasamali.niniweblog.com  با تشکر از مامان علی عزیز تشویق

 

دوستان عزيز عكساي تولد كوچولوهاتون را براي ايده بقيه دوستان برام بفرستيدلبخند

 

لينك تولد دوستان :​

تولد متين عزيزم با تم باب اسفنجي 

تولد علی عزیز با تم فضانوردی 

تولد سام عزيز با تم ميكي موس 

تولد هانا عزيز با تم كفشدوزك 

تولد آرنيكا عزيز با تم آدم برفي 

تولد دني عزيز با تم انگري برد 

تولد هيراد عزيز با تم pooh

تولد امير محمد عزيز 

تولد امير محمد عزيز با تم باب اسفنجي 

تولد امير عباس و ارغوان عزيز با تم زنبور 

تولد محمد كيان عزيز با تم زنبور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمانه( خاله ی فریما)
10 فروردین 93 1:58
تولدت مبارک کفشدوزک کوچولو ماشالا چه پسر نازیخدا حفظش کنه
مامان شازده پاشا
10 فروردین 93 13:32
واااااای خداچه پسرنازی هستی شما علی کوچولوتولدت مبارک
خاله مینا
10 فروردین 93 16:34
وبلاگت بسیار عالی بود با اجازه لینک وبلاگت رو به پیوند های وب هلنا اضافه کردم منتظر مطالب جدید و قشنگت هستم
لیلا مامان علی
10 فروردین 93 16:46
سلام ساناز جون .واقعا غافل گیر شدم.خیلی خیلی ممنونم.دستت درد نکنه.از دوستای گلمون هم ممنونم بابت تیریک تولد
ساناز مامان متين
پاسخ
خواهش میکنم
لیلا مامان علی
10 فروردین 93 16:48
عزیزم من تقویم لایه باز دانلود کردم ولی زیاد با فتوشاپ کار نکردم.بهم میگی چطوری تقویم علی رو درست کنم.بازم ممنون
مامان آیسو وآیسا
10 فروردین 93 19:27
مبارررررررررررررررررکه