وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

كاپ كيك براي جشن دندوني

1393/2/16 15:30
3,377 بازدید
اشتراک گذاری

upload-2

upload

بوکه گل مافین مجموعه کاپ کیکهایی است که با خامه به صورت رز تزئین شده و در یک گلدان به صورت دسته گل قرار ميگيرد . روی این دسته گل، شخصیت مورد نظر را می توان به صورت عروسک خوراکی قرارداد به عنوان مثال براي جشن دندوني 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه (خاله ی فریما)
16 اردیبهشت 93 17:55
مامان آیسو وآیسا
16 اردیبهشت 93 19:41
دست گلت درد نکنه عالیه این
♥ مامان مهیلا ♥
7 مهر 93 13:15
سلام سانازجان خیلی عالی بود من واسه جش دندونی دخترم کارت دعوت لیبل نوش جان وکلی چیز لازم دارم ممنون میشم راهنماییم کنی منتظرم
ساناز مامان متين
پاسخ
باشه عزیزم یه سفارش دارم آماده شد برای شما میزارم