وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

آلبوم عكس پدر و كودك (آيدين عزيز )

1393/2/24 0:21
2,929 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم شما هم میتونید در آلبوم عکس پدر و کودک ما شرکت کنید و

ハート のデコメ絵文字عکس کوچولوهاتونو برام بفرستید ハート のデコメ絵文字

http://aydinemaman.niniweblog.com/ آيدين عزيز در كنار پدر 

 

 

آلبوم عكس شماره 1(آيسو و آيسا عزيز و پدر )

آلبوم عکس شماره 2 ( متین عزیزم و پدر )

آلبوم عکس شماره 3 ( سلنا عزیز )

آلبوم عکس شماره 4 ( مبین عزیز ) 

آلبوم عکس شماره 5 ( پاشا عزیز)

آلبوم عكس شماره 6 (آنيسا عزيز )

آلبوم عكس شماره 7 ( كيانا و هانا عزيز )

آلبوم عكس شماره 8 ( دوقلوهاي عزيز )

آلبوم عكس شماره 9 (عليرضا عزيز )

آلبوم عكس شماره 10 (آيدين عزيز )

پسندها (1)

نظرات (4)

مهنوش مامان ماهان ولیانا
24 اردیبهشت 93 11:17
ساناز جون کامنتتو الان دیدم..این دو سه روزه مشغول کارای تولد بودم..دیگه که روز پدر گذشت و فکر کنم بی مناسبت باشه اون موضوع..ایشالا سال دیگه
مامان آیسو وآیسا
24 اردیبهشت 93 11:33
❤مامان مهسا❤
24 اردیبهشت 93 16:39
سلام عزیزم از وبتون خوشم اومد خیلی قشنگه بااجازه من لینگ تون کردم
ساناز مامان متين
پاسخ
سلام .ممنون .منم لينكتون كردم
مریم مامان آیدین
26 اردیبهشت 93 18:02
ساناز جونم من سفر بودم تازه رسیدم و پرسشتو تو پرسش و پاسخ دیدم من همیشه سعی میکنم به جای اینکه به آیدین نه بگم به اقتضای سنش توجبحش کنم مثلا هروقت بی موقع پارک میخواد میگم الان تاپ و سرسره ها خوابن حتی از بغل پارک هم رد بشیم صدامو یواش میکنم و اونم باور میکنه و با صدای پایین میگه بریم سخته که اون لحطه یه حرفی که براش قابل درک باشه پیدا کنی ولی جواب میده مثلا الان ناهار نیمرو میخواست و باباش میگفت نه تخم مرغو صبحانه میخورن و اونم داشت شاکی میشد و من رفتم بغلش کردم بردم جلو اجاق گاز گفتم ببین گاز خراب شده روشن نیست بریم غذامونو بخوریم شب درستش کنیم نیمرو بپزیم امیدوارم منظورمو رسونده باشم و به دردت بخوره
ساناز مامان متين
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی اومدی وبم .دوست خوبم سوالم اشتباهی بسته شد وگرنه جواب نگرفته بودم هنوز .. اینم فکر خوبیه ممنونم