وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

جشن دندوني ليانا عزيز

1393/3/10 12:57
11,149 بازدید
اشتراک گذاری

لیانا

 

لیانا

 

کیک اش دندونی                          بیسکوییت دندان                       

ریسه دست ساز مامان!

ریسه دندونی

ریسه

قاشق و چنگال

لیوان

بشقاب

پری دندون

شیرینی

شیرینی

چاقو

و تاجهایی برای شاهزاده های من..قوی

طراحی و ساخت تاج از مامان مهنوش!خندونک

تاج

 

ماهان

 

اش دندونی

اش دندونی

جشن دندونی

 

لیانا سلطان!!خندونک

لیانا

و اینک در معیت سلطان ماهان!

ماهان و لیانا

سلطان بانوی متفکر!

لیانا

پرنسس خوش خنده!

لیانا

 

لیانا

 

جشن دندونی دخترکم همزمان بود با هشتمین ماهگرد نفسم

لیانا

 

 

    لیانا

   

 و چند هفته قبل ...

مرواریدهای سفید دخترکم را میشد از زیر پوست نازک لثه های نرم و پنبه ایش دید

لیانا 

با تشكر از دوست خوبم مهنوش عزيزمحبت   http://liana2013.niniweblog.com تشویق
پسندها (11)

نظرات (7)

شیرین مامان شادلین
10 خرداد 93 13:18
سلام من مامان شادلین هستم میخوام تولد دخترمو تم زنبور کنم میشه در مورد نحوه پرینت و تو چه کاغذی و ایا کاغذ رنگی باشه من تجربه ندارم میشه راهنماییم کنید خوشحال میشم ممنون
ساناز مامان متين
پاسخ
میام پیشت عزیزم راهنماییت میکنم
مریم
10 خرداد 93 14:03
هزار آفرین به شما مامان گل هنرمند چقدر زیبا واسش جشن دندونی گرفتید
مامان
10 خرداد 93 14:37
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.دوستم برای سلامتی و ظهر امام زمان 14 تا صلوات بفرست
ساناز مامان متين
پاسخ
این اعیاد بر شما هم مبارک
لعيا
10 خرداد 93 15:37
مامان مهنوش خيلي قشنگ بود جشن دندوني اش مبارك
مامان مریم
11 خرداد 93 2:03
خیلی قشنگ و هنرمندانه بود اما ... اینهمه زحمت ( ریخت و پاش ) واسه ! ایشالا دندوناش سالم و قوی باشن و باهاشون بتونه به بهای مامانیشو نوش جون کنه
ساناز مامان متين
پاسخ
سلیقه ای دیگه عزیزم انشالا
مریم مامان آیدین
11 خرداد 93 12:42
ای جانم جوجو مبارک باشه خیلی خیلی شیک و قشنگ و با سلیقه
مامان آیسو وآیسا
11 خرداد 93 17:41
عالی یود دست مامان مهنوشت درد تکنه لیانا عسلی