وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

كيك كارامل

1393/4/21 16:12
2,965 بازدید
اشتراک گذاری

 يك و نيم قوطي قشطه يك و نيم بسته كارامل يك و نيم قوطي شيرعسل موادها راداخل ميسكر مخلوط ميكنيم بعد در ظرف مورد نظر اول كرم كارامل ميريزم بعد مواد كه باهم مخلوط كرديم ميريزيم ميزاريم فريزير چند ساعت بمونه تا يخ ببنده بعد نصف پودر كيك شكلاتي پودر اماده خودتون طبق دستورش حل كنين و روي مواد كارامل يخ زدمون ميريزيم بعد يه تابه رو يه كم آب ميريزم توش و ظرف كيك رو ميذاريم داخل تابه و ميزاريم طبقه وسط فر(تا با حرارت آب كيك بخارپز بشه و كاراملمون هم نسوزه)

پسندها (8)

نظرات (6)

سهیلا مامان آیسا
21 تیر 93 17:15
باید خیلی خوشمزه باشه ولی کرم کارامل یخ زده دوباره گرما ببینه آب میشه.این چه جوریه پس؟؟؟
ساناز مامان متين
پاسخ
سهيلا جون من كه امتحان نكردم اينم كپي از سايته
مریم مامان آیدین
21 تیر 93 17:45
وااااااااااای
مامان مهنوش
21 تیر 93 21:46
خب من همین الان از اینا میخوام..تکلیف چیه ساناز؟!!
ساناز مامان متين
پاسخ
مهنوش جون
مامان آیسو وآیسا
22 تیر 93 12:21
خوشمززززززززززززززززززززززززززززززه
مامان آرشیدا
23 تیر 93 9:38
داغون شدم من ازینا میخوام
ساناز مامان متين
پاسخ
هي واي من