وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

طرز تهیه کوکی بادام زمینی

1393/4/31 22:18
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

 
كوكي كره بادوم زميني: مواد لازم: يك دوم پيمانه كره بادوم زميني. يك دوم پيمانه شكر يك دوم پيمانه شكر قهوه اي يك عدد تخم مرغ يك ق چ جوش شيرين يك ق چ وانيل طرز تهيه: فر رو روي دماي ١٧٥ درجه سانتي گراد گرم كنيد. سيني فر رو هم كاغذ بذارين. توي يه كاسه همه مواد رو با هم مخلوط كنيد تا زمانيكه حسابي نرم و يكدست بشه. ميتونيد از كره بادوم زميني اي كه توش خرده بادوم داره هم استفاده كنين. بعد براي هر كوكي يه گلوله كوچولو درست كنين و بذارين توي سيني و با چنگال پهنش كنين و روش رو طرح بندازين. عمودي و افقي. بين هشت تا ده دقيقه توي فر بمونه زمانيكه از فر در اوردين بذارين ٥ دقيقه توي سيني بمونه و بعد بذارين روي تور سيمي تا كاملا خنك شه. تموووم ديدين چه راحته؟ اونقدر خوشمزست و لطيفه كه نگو و نپرس. با پنير خامه اي سرو ميشه كرد. با نوتلا سرو ميشه كرد. اصن يه ق نوتلا بذارين روش و يه كوكي ديگه هم بذارين روش و بازم يه ق نوتلا ديگه . 
پسندها (4)

نظرات (4)

مامان زهرا
1 مرداد 93 3:34
سلام سانازجون طاعات وعباداتتون قبول . سانازجونم بالاخره موفق شدم لوگوی وبتو کپی کنم .آفرین به شما که درست منو راهنمایی کردین و صدآفرین به خودم که حرفتو گوش کردم . ممنون عزیزم .موفق باشی گلم
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنون گلم عزیزم لطف کردی دوست خوبم
مریم مامان آیدین
1 مرداد 93 11:46
مرسی غزیـــــــــــزم
مهدیه مامان تبسم
1 مرداد 93 12:01
سلام ساناز جون.ممنون از لطفت. خیلی دوست دارم یکی از دوستان شما باشم
ساناز مامان متين
پاسخ
سلام منم خوشحال میشم
مامان امیرحسین جان
1 مرداد 93 14:05
سلام ساناز جون،به ایده های خوبت شدیدا احتیاج دارم. شنبه مهمونیه افطار دارم و دنبال یه دسر می گردم که هم چشمگیر باشه و هم ساده.رول خرما رو نادیده بگیر عزیزم. اقوام همسری دعوتن!
ساناز مامان متين
پاسخ
سلام عزیزم ..لطف داری گلم چشم برات میزارم البته شما خودتون کلی کدبانویی و با سلیقه