وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

طرز تهیه ژله خاکشیر

1393/5/10 18:40
2,442 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:

ژله آلوئه ورا: 1 بسته
شربت خاکشیر: 1 لیوان، بدون شکر
آب جوش: 1 لیوان

ژله را با یک لیوان آب جوش مخلوط ميکنیم و هم ميزنیم تا شفاف شود سپس شربت خاكشير را اضافه ميكنيم. در قالب ميریزیم و در یخچال ميذگذاریم تا بسته شود با این کار خاکشیر ته نشین می شود و ژله حالتی دو لایه و زیبا بخود می گیرد.

اگه دوست دارين خاكشير در همه جاي ژله پخش باشه بايد بعد از افزودن خاکشیر، ژله را در یخچال بگذارید تا کمی نیم بند شود، بعد با قاشق هم بزنید و در قالب بریزید، نهایتا در یخچال بگذارید تا کاملا بسته شود.

چون خود ژله آلوئه ورا شيرينه ديگه لازم نيست شكر اضافه كنيم.

ميتونين به جاي خاكشير تخم شربتي بريزين. اونم خوشگل ميشه. 

پسندها (9)

نظرات (7)

مهدیه مامان تبسم
11 مرداد 93 9:12
خیلی باحال بود
ساناز مامان متين
پاسخ
مرسی مهدیه جون
مریم مامان آیدین
11 مرداد 93 9:44
به به چه با سلیقه
مامان مهراد
11 مرداد 93 12:03
خیلی جالبه حتما درستش می کنم خوشم اومد
الهه مامان مبین
11 مرداد 93 17:57
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم
ساناز مامان متين
پاسخ
سلاااااااااام عزیزم خوش اومدی گلم
مامان جونم(سوگند من)
11 مرداد 93 21:55
ساناز جون چه جالب من الان تو وب متین جون بودم قربونت برم فرستاده بودم برات الان می فرستم دوباره عزیزم
ساناز مامان متين
پاسخ
چه جالب عزیزم دل به دل راه داره هااااااا
مامان جونم(سوگند من)
11 مرداد 93 21:56
خصوصیات
ساناز مامان متين
پاسخ
مرسی دریافت شد
مامان عسل
13 مرداد 93 9:54
سلام دوست عزیزم وبلاگت خیلی خوب ومفیده بااجازه وافتخارلینکت کردم اگه به وبلاگم بیای ولینکم کنی خوشحال میشمممممممممممممما
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنون