وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

پیش غذا های ساده و خوشمزه

1393/5/12 16:46
1,733 بازدید
اشتراک گذاری

پیش غذاهای ساده و بسیار خوشمزه که ظاهر خوبی هم دارند ، می توانند جلوه بخش میهمانی شما باشند ، ایده های زیبایی در تصاویر زیر می بینید که به راحتی می توانید با ایده گرفتن از آنها پیش غذاهای خوشمزه ای ابداع کنید .

این پیش غذاها به راحتی آماده می شوند ، فقط به مقداری حوصله و سلیقه نیاز دارند !

پیش غذاهای خوشمزه

1.مینی پیتزای اسفناج
2. لقمه سالاد یونانی ( پنیر ، گوجه ، خیار ، زیتون )
3. گوجه ، پنیر ، سبزیجات معطر و بادام
4. فنجان خیار( می توانید آن را مواد مختلف مثل اولویه پر کنید )
5. برش فلفل دلمه ای قرمز و هوموس
6. بروسکت گوجه و سس پستو
7. سیخ سوسیس،کلم ، ژامبون و فلفل کبابی و ریحان 

پیش غذاهای خوشمزه و ساده

1.لقمه انبه پیچیده شده با ژامبون در برگ اسفناج تازه
2. لیوان برش سبزیجات با ماست
3. بروسکت سبزیجات و سس
4. بیکن و خیار و ماست در کاسه ترتیا کوچک 
5. مینی پیتزا
6. لقمه خیار و آووکادو و میگو
7. فلفل پرشده سوخاری

پیش غذاهای خوشمزه و راحت

1.کباب میوه رنگین کمان
2. لقمه بادمجان کبابی ، گوجه و پنیر
3. میوه خشک و ماست چکیده 
4. برش گلابی با پنیر بز و پسته و کشمش
5. سیخ  توت فرنگی و پنیر
6. سبزیجات
7. سبزیجات و زیتون با پنیر

منبع : IBANOO.IR

پسندها (3)

نظرات (2)

مریم مامان آیدین
12 مرداد 93 19:04
مرسی ساناز جوووووووووووون اینا بیستن
ساناز مامان متين
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
الهه مامان مبین
13 مرداد 93 16:57
وای من میمیرم واسه تزیین غذا . مرسی ساناز ماهم
ساناز مامان متين
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم