وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

تولد زیبای مبین عزیزم با تم مینیون ها

1393/8/1 2:54
11,259 بازدید
اشتراک گذاری

تولد مبین عزیز با تم مینیون :

کارت دعوتی که به مهمونهای عزیزمون دادیم چشمک

 

 

 
 
 
 
 

 

 

happy-birthday-014.gif

 

 

 

نازنین پسرم بغل دایی احسانش محبت

کیک تولدمون که خیلی خوشمزه بود . جای همه دوستای گلم سبز بوس

بریدن کیک به همراه برف شادی که مبینم رو خیلی خوشحال کرد . ولی همش نشست روی سر و صورت و موهامون و البته کیک جشن

 

غذاهای مامان پز که کلی از وقتم رو پر کرد ( حلیم بادمجون - سوپ - قیمه نثار - دلمه گوشت - سالاد الویه - سالاد کلم بروکلی - سالاد فصل و کاهو ) آرام

اینم از ژله ها ( البته قسمت خوشمزه تولد

 

 

 

برگه یادگاری عسلم که اصلا یادمون رفت بدیم مهمونها امضاء کنند خوابخواب

اینا رو هم به عنوان یادگاری دادیم به مهمونای خوبمون زیبابغل

کادوی پسر نازم از طرف خودم و همسری که خیلی هم توسط مبینم استقبال شد بغل مبارکت باشه دردونه من محبت

اون شب یه شب بیاد موندنی بود و خیلی بهمون خوش گذشت . برای پسرم هم کلی کادوهای خوشگل آوردند که دست همشون درد نکنه . .... از همینجا هم از زحمات بی دریغ نسیم عزیزم ( مامان آروین گلم ) خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی تشکر میکنم و میگم که خیلی برام عزیز هستین و امیدوارم دوستیمون همیشه پایدار بمونه بوسبوسبوس

 با تشکر از الهه عزیزم http://mobin-mehdizadeh.niniweblog.com/post65.php

پسندها (14)

نظرات (11)

الهه مامان مبین
7 آبان 93 3:01
ساناز ماهم دوست خوبم خیلی خیلی ازت ممنونم . همه این تم از زحمات خودت درست شده . یک دنیا ممنون . برای تولد مبین خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بهت زحمت دادم . خدا متین نازم رو برات نگه داره و همیشه سلامت و شاد باشه . دوستون دارم عزیزای من
ساناز مامان متين
پاسخ
خواهش میکنم الهه جونم لطف داری عزیزم من که کاری نکردم انشالا تولد 120 سالگی مبین عزیزم
الهه مامان مبین
7 آبان 93 3:02
آخه تو چقدر گلی سانازم . چقدر دلت مهربونه یه دنیا گل برای دوست گلم
ساناز مامان متين
پاسخ
مرسی عزیزم خوبی و مهربونی از خودته گلم
زهرا
7 آبان 93 7:41
مباركه عزيزم. ايشالا تولد 120 سالگيه آقا متين گل رو جشن بگيرين و هميشه شاد باشين. مباركش باشه
زهرا
7 آبان 93 8:59
من اول نوشتم مبين بعد ديدم دوستمون تو كامنت اول نوشته متين منم تو شك افتادم عوضش كردم
ساناز مامان متين
پاسخ
عزیزم تولد مبین جون بوده متین پسر منه که هنوز تولدشو نگرفتم
فاطمه
7 آبان 93 10:04
سلام عزيزم .اگه خواستيد از تولد پروانه اي الينا هم تو سايت ماديدن كنيد
ساناز مامان متين
پاسخ
چشم ..عزیزم دوست داشتی بزارم وبم
مریم مامان آیدین
7 آبان 93 10:58
سلااااااااااااااام اولا بازم تولد مبین جونم مبارک بعد هم خسته نباشین هر دو دوست گل...هم ساناز عزیزم برای این همه ایده خوب و زیبا که بهمون میده و زحمتی که برای تم ها میکشه وهم الهه جون برای اجرای به این زیبایی ایشالا تولد 120 سالگی مبین نانازژ
ساناز مامان متين
پاسخ
قربونت برم مریم جون لطف داری عزیزم
خاله الناز
8 آبان 93 13:16
ای قربونت بره خاله ، خوشگلم . بازم تولدت مبارک هزار بار . دست خاله ساناز خوبت هم درد نکنه
ساناز مامان متين
پاسخ
مرسی عزیززززززززززززم
مامان آرمیتا
8 آبان 93 13:21
ای جون منی مبین نازم . فدات بشه خاله . همه چی مثل همیشه عالی و با سلیقه
مامان سيد امير علي
15 آبان 93 9:16
تولدت مباااااااارك خيلي مامان خوش سليقه اي هستي خوش به حال مبين جون.
خاله
18 فروردین 94 0:49
2rd????????????? Vaghean ??? 2nd dide boodim o 3rd!!!
isjd
3 مرداد 94 16:28
خوشبحالش