وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

مهربان خدای من

1392/9/24 13:24
1,674 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان خدای خوب من
بخاطر آرامشی که به من ارزانی داشتی از تو ممنونم.
بخاطر رفع همه دغدغه ها و امنیتم از تو ممنونم.

.....

 بخاطر جسم سالم و نشاط و شادابی ام از تو ممنونم.
بخاطر نیت پاک و قلب مهربانم از تو ممنونم.
بخاطر آگاهی و دانایی ام از تو ممنونم.
بخاطر گذشت و بخششم از تو ممنونم.

نازنین خدای خوب من
بخاطر امیدواری به لطف بی پایانت از تو ممنونم.
بخاطر رزق و روزی حلال و فراوانم از تو ممنونم.
بخاطر همنشینی با خوبانت از تو ممنونم.
بخاطر خانواده خوبم از تو ممنونم.
بخاطر توفیق بندگی ام از تو ممنونم.
بخاطر زندگی جدیدم از تو ممنونم.
بخاطر میل به تحول و تولد دوباره ام از تو ممنونم.
بخاطر وجود شکرگذار و سپاسگزارم از تو ممنونم.
.........

 

مهربان خدای خوب من
بخاطر آرامشی که به من ارزانی داشتی از تو ممنونم.
بخاطر رفع همه دغدغه ها و امنیتم از تو ممنونم.
بخاطر جسم سالم و نشاط و شادابی ام از تو ممنونم.
بخاطر نیت پاک و قلب مهربانم از تو ممنونم.
بخاطر آگاهی و دانایی ام از تو ممنونم.
بخاطر گذشت و بخششم از تو ممنونم.

نازنین خدای خوب من
بخاطر امیدواری به لطف بی پایانت از تو ممنونم.
بخاطر رزق و روزی حلال و فراوانم از تو ممنونم.
بخاطر همنشینی با خوبانت از تو ممنونم.
بخاطر خانواده خوبم از تو ممنونم.
بخاطر توفیق بندگی ام از تو ممنونم.
بخاطر زندگی جدیدم از تو ممنونم.
بخاطر میل به تحول و تولد دوباره ام از تو ممنونم.
بخاطر وجود شکرگذار و سپاسگزارم از تو ممنونم.
ای خالق دلسوز و مهربان من
از تو برای همه آرامش الهی می طلبم.
برای همه سلامتی و تندرستی می طلبم.
برای همه دلی شاد و قلبی مهربان می طلبم.
برای همه گشایش امور می طلبم.
برای همه توفیق هدایت الهی می طلبم.
برای همه معنویت روزافزون می طلبم.

بارالهی
به تو قول میدهم و بر سر این تعهد می مانم
که هر روزم به لطف و توفیق تو بهتر از روز قبل باشد
نه برداشت منفی کنم، نه کلام منفی بر زبان آورم و نه ناسپاسی ات کنم.

خدای قادر و عزیز من
هم اکنون به لطف بی کرانت
همه چیز و همه کس توانگرم می سازد
و باور دارم
قدرت بی پایان تو و دست مهر و یاری ات
به همراه لطف سرشارت
از بهترین و رضایت بخش ترین راهها
در همه مسائل زندگی به یاری ام می شتابد.
پس آسوده خاطر
اداره عالی همه امورم و گشایش همه مسائلم را
به اراده قدرتمند تو می سپارم.
باشد که در پناه امن و پرآرامش تو
به آسایشی بی زوال دست یابم.
آمین

 

از دوست خوبم :

 

amirhossein-daghghi.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرناز
24 آذر 92 18:02
سلام مامان گلی من یه وبلاگ طراحی کردم نمونه عکس های طراحی شده ام را توش گذاشتم اگه کسی میخواست تم طراحی کنه یا حتی عکس بهم خبر بدین تا براش انجام بدم برای شما دوست جونم مجانیه برای دوستای دوست جونمون با قیمت خیلی کم البته وبمون هنوز کامل همه را آپلود نکردم چون خیلی وقت میگیره ولی به زودی کلی عکس توش اپلود میشه اینم ادرسشه http://aksghashang.persianblog.ir/ راستی اگه دوست داشتین لینکش کنید متاسفانه نی نی وبلاگ تو قسمت سوالات که به صورت در خواست نوشته بودم تاییدش نکرد مجبور شدم این طوری مزاحمتون بشم
محبي
25 آذر 92 9:43
سلام خيلي لذت بردم از جمله هاتون كلي تحت تاثير قرار گرفتم