وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

درست كردن زنبور با تخم مرغ

1392/12/20 18:55
3,110 بازدید
اشتراک گذاری

ايده جالب با تخم مرغ

1

تخم مرغ را شسته و خشك كنيد و سپس تخم مرغ را تكان دهيد تا زرده و سفيده مخلوط شود . سوراخي مانند بالا در آن ايجاد كنيد و در ظرف گودي بگذاريد تا داخلش به آرامي خالي شود . بعد آن را رنگ كنيد و بالهايي با دستمال كاغذي درست كنيد و سپس بالها را با چسب وصل كنيد .

 

مي تونيد توي اين سايت بريد و نوشته هاي روي كارت ها رو خودتون درست كنيد و پرينت بگيريد ..با googel chorme امتحان كنيد ..

 كليك كنيد 

يا از لينكهاي زير استفاده كنيد  

 

  invitation

welcome sign

note card

thank you card

placecard

favor card

chair sign

 

chair sign2

 

                       **********************************            

 

دانلود تزيينات تولد بنر با تم زنبور سري 3 

 

دانلود تزيينات تولد زنبور كوچك سري 3 

 تزيينات تولد با تم زنبور 

  

دانلود کارت روی میز با تم زنبور

 

دانلود بنر تزیینات تم زنبور

  

دانلود لاينر كاپ كيك ها

 

دانلود لیبل روی نوشیدنی ها

 

دانلود تزيينات تولد تولد زنبوري سري 2

 

دانلود ليبل زنبوري 

 

لينك هاي زنبوري ديگر : 

 

تزيينات تولد با تم زنبور سري 1

  

كيك تولد با تم زنبور سري 1

 

لباس تولد تم زنبور

 

كيك تولد با تم زنبور 2

  

تهيه دسر با طرح زنبور 

 

تهيه بيسكويت با طرح زنبور 

  

تگ غذا كفشدوزك و زنبور و پروانه  


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

parichehr
19 دی 92 15:12
سلام عزیزن خسته نباشی من شمارو لینک کردم میشه رمز مطالب و به منم بدی موفق باشی وبلاگت خیلی خوبه
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنون .منم لينكتون ميكنم
الهه مامان مبین
19 دی 92 20:23
مرسی خانمی ... کلی سوپرایز شدم ... پس رمز رو بی زحمت برام بفرست ... مرسی ازت دوست خوبم ...
مامان الی
19 دی 92 20:29
دستتون دردنکنه متشکرم اسم سایتو تو عکسهایی که گذاشتی یافتم ممنون
مامان ناديا
19 دی 92 20:57
مرسي عزيزم خوشحالم کردي به وبم اومدي با اجازه لينکتون کردم بازم منتظرت هستم دوست جونم
ساناز مامان متين
پاسخ
منم همينطور
مامان تینا و رایان
19 دی 92 21:36
ممنون که به من سرزدی ساناز جون لینکتون می کنم وبلاگ پرباری دارید
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنون . منم لينكتون كردم
فدایی طاها
19 دی 92 23:21
سلام وبلاگتون خیلی زیباست خدا فرزندتونو واستون نگه داره
مامان پارسا و پرهام
20 دی 92 23:23
سلام دوست خوبم ممنون بسیار بسیار وب پربار و آموزنده ای داری من تازه اولین بار بهت سر زدم تندتند از وبت مطلب یادداشت کردم مخصوصا طرز تهیه بیسگوئیت و کرم برای تزیینش فوق العاده بود ممنون بابت مطلبای خوبت موفق و موید باشی و هر روز وبت پربارتر از قبل باشه تا ما هم خیلی چیزا یاد بگیریم بازم ممنون دوست خوبم
ساناز مامان متين
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم