وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

آموزش یک مدل ریسه برای تولد

1392/11/6 22:21
8,365 بازدید
اشتراک گذاری

Supplies:

1) Cutting mat
2) Rotary Cutters
3) Clear Fishing Wire
4) Kitchen Twine, or Small Rope
5) Gift Wrap tissue (colors of your choice in paper or metallic)

Step 2: Leaving about two inches tissue untouched at the top, cut 3/4 inch strips across the tissueStep 3: Cut strips across the entire tissue.Step 4: Open up the tissue so that there is fringe on the top and bottomStep 5: Starting at one end, carefully roll up the tissue down the middle.Step 7: Once twisted tight, push together twisted section to form a loopStep 9:  Next, use the kitchen twine or rope, and run it through the loop to start creating the garland.

تزيين سقف براي جشن تولد 

تزيين ميز با توپ هاي رنگي 

فيلم تزيين جشن تولد پارت 3

فيلم تزيين جشن تولد پارت 2

فيلم تزيين جشن تولد پارت 1

تزيينات تولد با كاغذهاي رنگي

يك مدل ريسه رنگين كماني

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فرهاد
6 بهمن 92 23:17
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیfarhadpourkivan91@gmail.com ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
الناز
6 بهمن 92 23:40
سلام به به چه وبلاگ قشنگی به وبلاگ منم سر بزنید شاید بدردتون خورد http://ninitarah.niniweblog.com/
افسانه مامان هیچکس!
6 بهمن 92 23:49
عزیزم من اتفاقی چندبار دیگه هم از وبلاگت دیدن کردم ولی نظر نذاشتم.موفق باشی خانومی
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنون
مامان پریسا
7 بهمن 92 0:23
وای چه وب خوشکلی لینکتون میکنم تا بیشتر بهتون سر بزنم.
ماما ن مهراوه
7 بهمن 92 0:35
سلام ساناز جان. وب قشنگ و مفیدی دارین. از اشنایی باهاتون خوشحال شدم. با اجازتون لینکتون میکنم که بیشتر بهتون سر بزنم
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنون عزيزم منم همينطور آدرس نزاشتي لينكت كنم عزيزم
ابجی رکسانا
7 بهمن 92 8:48
خیلی وبتون زیباست.ازاینکه بهمون سرزدین دوباره تشکرمیکنم.راستی لینکتون میکنم تابیشتربهتون سربزنم.یه دنیاگل تقدیم به شما
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنونم
شادی
7 بهمن 92 10:35
وبﻻگت فوق العاده است. خیلی خوبه که این همه ایده های خوب یک جا جمع شدن.
ساناز مامان متين
پاسخ
لطف داري