وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

سيسموني سام عزيز

1392/12/10 15:48
3,353 بازدید
اشتراک گذاری

در ٢٨ فروردین سال ٩١ من برات یه مهمونی سیسمونی گرفتم

که همه خانمهای فامیل دعوت بودند.

تو اون موقع ٧ماهت بود و تو دلم بودی.                     niniweblog.com

 

ناهار خوردیم و همه کلی کادو برات اوردن

    niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

  سرویس خواب چیلک ترک مدل بی بی سافاری

اسباب بازی های تولو...

 


» ادامه مطلب :

 

niniweblog.com

   

 niniweblog.com 

    niniweblog.com

سجاده

چنتا از لباسات

کاپشن ها

مایو

niniweblog.com

اسباب بازی

کتاب ها

تیوت و مینی استخر

  

آلبوم عکس

قلک

                niniweblog.com

وسایل بهداشتی

تب سنج گوش و واکی تاکی که مامانی از دبی برات اورده بود

حوله ها

عطر مخصوص کودک

بالشت و پتو ها

وسایل حمام

niniweblog.com

میز صندلی ایکیا

niniweblog.com

 سرویس قاشق چنگال و جای تخم مرغ وی ام اف

سرویس غذا خوری ایکیا

niniweblog.com

کفش ها

niniweblog.com

ساک و کیف

niniweblog.com

تشک بازی

niniweblog.com

ماشین لباسشویی AEG

niniweblog.com

کالسکه ، کریر ، روروئک و صندلی غذا خوری ماکسی کوسی( بی بی کانفورت)

آغوشی و توری

 

niniweblog.com

تابلوهایی که خودم تصویر سازی کردم

niniweblog.com

 

http://samkhoshgele.niniweblog.com/post19.php

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تینا و رایان
10 اسفند 92 16:08
خصوصی
مامان تینا و رایان
10 اسفند 92 16:12
واااییی چقدر خوشگل وسایل پسرت این سرویس خواب جنگلی رو خیلی دوست دارم...پرده هم خیلی نازه و ست شده با وسایل
سمانه(خاله ی فریما)
10 اسفند 92 17:47
خیـــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ بود
mamane aysuaysa
10 اسفند 92 21:49
مينا مامي سام
10 اسفند 92 23:08
ممنون ساناز جون. مامي تينا و رايان اين پرده ست خود سرويس بود و مال شركت چيلكه. من ستش نكردم