وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

طرز درست كردن كاپ كيك رنگين كمان نمونه5

1393/1/8 1:07
2,697 بازدید
اشتراک گذاری

rainbow cupcakes

مواد لازم براي تهيه :

rainbow2.jpg

خمير وانيلي . رنگ ويلتون . قيف كاغذي . ليوان . قالب كاغذي كاپ كيك .

rainbow3.jpg

6 تا ظرف مانند بالا تهيه كنيد و رنگها را با خلال دندان برداشته و خمير ها را رنگ كنيد 

rainbow4.jpg

6 رنگ تهيه كنيد 

rainbow5.jpg

قيف ها را در ليوان بگذاريد تا راحتر خمير رنگي را داخلش بريزيد 

rainbow6.jpg

rainbow7.jpg

سر قيف ها را ببريد و رنگها را داخل قالب كاغذي بريزيد

rainbow8

rainbow9.jpg

rainbow10.jpg

rainbow11.jpgrainbow12.jpg

رنگها را بترتيب بريزيد و در فر بگذاريد و اجازه دهيد خنك شود و برداريد

rainbow13.jpg

rainbow14.jpg

st. patrick's day cupcakes

Happy caking!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان مهراد
8 فروردین 93 15:34
سلام سال نو مبارک خواهش می کنم میتونید استفاده کنید
ساناز مامان متين
پاسخ
دوست عزيز آدرستونو نزاشتين
مامان شازده پاشا
9 فروردین 93 11:08
چقده ایناقشنگن خوشمزه.خیییلی خوشمزه بنظرمیان
مامان تینا و رایان
9 فروردین 93 14:26
چه خوشگل
مامان آیسو وآیسا
9 فروردین 93 17:21
مهنوش مامان ماهان ولیانا
9 فروردین 93 23:28
من همون قبلی رو درست میکنم ...اینو اگه درستیدم میدم یه نفر دیگه بخوره!..اخه رنگ ابی و سبزش اشتهامو کور میکنه هرچی فکر کردم یه غذای ابی به ذهنم نرسید!... ولی قیافه شون خوجله
ساناز مامان متين
پاسخ
مزه اشونم بد نیست ولی من خودم خیلی از کیک با رنگ خوراکی خوشم نمیاد