وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

تــــــــــــولد و يه شب به يادماندني

1392/7/19 1:29
2,632 بازدید
اشتراک گذاری

يه شب خوب و به ياد ماندني با متين و خانواده شوهرم براي اولين سال مامان شدنم در شب تــــولدم و

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

يه سوپرايز ويژه از طرف بابا مهدي و متين كوچولو و كادوي قشنگشون كه تولدم رو قشنگتر كرد .

اينم كيك تولد از طرف متين براي مامانش قلب

كيك تـــــــــولد از طرف متين براي مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نونا
19 مهر 92 1:42
تولدتون مبارک
اگه دوست داشتید تبادل لینک دوستی داشته باشیم


ممنون ok
مامان نونا
19 مهر 92 15:36
ok پس من شما رو به دوستام اضافه کردم شما هم اینکارو بکنید
مامانِ عسل
20 مهر 92 8:02
سلام
ماشاالله پسر خوشگلی دارین. خدا حفظش کنه و سایتون همیشه بالای سرش.
عزیزم برای بادکنک ها من با چسب دولایه اندازه عدس به سقف چسبوندم. ام گاز هلیومی سایت هست که خیلی گرونه. هر بادکنک بیشتر از 15 هزار تموم میشه!!! که اگه بترکه باد هوا میشه!!!!!!!!!!
من حدود 140 بادکنک باد کردم که بیشتر از 20 تا ترکید!!!! پس هلیوم واقعاً به صرفه نیست. مخصوصاً بچه ها که می خوان باهاشون بازی کنن. و اخر هم جشن بادکنک ترکوندنه خیلی با حاله

مرسي مامان عسل از راهنمايي
مامان عرشیا
20 مهر 92 9:59
سلام مامان ساناز عزیز و مهربان تولدت مبارک انشاا... همیشه در کنار پسر گلت و شوهر مهربانت باشی عرشیا هم سلام میرسونه و تبریک میگه


عزززززيزم ممنون كلي بوووس براي عرشيا جون
شایلی
20 مهر 92 10:00
تولدتون مبارک کیکتون خیلی بامزس خانواده ای خوش سلیقه اینا


شايلي جان لطف داري
راحله
20 مهر 92 10:02
مامان سانازه بروز و فعال تولدت مبارک ایشاا... 120 ساله بشی


راحله عزيز ممنون
فاطمه
20 مهر 92 10:09
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک


فاطمه جووون ممنونم
ترانه
20 مهر 92 10:10
متین جان تولد مامانت مبارک 1000ساله بشه


ترانه جوون ممنون
مامان دنی جون
2 آذر 92 22:35
تولد مادری مهربون و دلسوز و مادری که عاشق هنر است مبارک باشد (ببخشید با تاخیر شد)
ساناز مامان متين
پاسخ
عزيزم خيلي خيلي ممنونم با كلي بووووس
ژاله مامان آیدا
11 آذر 92 10:53
سلام ساناز جون تو سایت مدلای خارجی گذاشتم ولی هر کدومو بخواین میتونم درست کنم. الان دارم یه حلقه اسم برای دوقلوهای دوستم درست میکنم که بزنه رو در اتاقشون. دوست داشتی یه سری به حلقه و آویز اسم تو سایت بزن قربانت ژاله http://kadonamadi.blogfa.com