وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

نكته هايي براي برگزاري جشن تولد

1393/2/16 1:32
2,056 بازدید
اشتراک گذاری

 

این نوشته به  مادر و پدر هایی تقدیم می شود که دوست دارند جشن تولد کودکشان، به یاد ماندنی و منحصر به فرد باشد.

 

۱-  کارت دعوت را خودتان درست کنید و برای اختصاصی تر کردن کارت دعوت جشن تولد کوچولوتون،می توانید عکس کودک را روی آن بچسبانید و یا اثر انگشت یا نقش دست یا پای کودک را روی آن بیندازید. مطمئن باشید خیلی از مهمانان این کارت را مدتها به عنوان یادگاری نگه می دارند.

۲- برای بچه هایی که در جشن تولد شرکت می کنند هدایای کوچکی تهیه کنید و به زیبایی کادوپیچ کنید تا موقع رفتن با خود به منزل ببرند.یک هدیه کوچک مانند کتاب ، لوازم التحریری فانتزی مثل مدادتراش یا پاک کن های تزیینی ، جوراب ، توپ ، جاکلیدی ، عروسک پولیشی ، سی دی آهنگ یا بازی کامپیوتری و ….

۳- یک دفتر چه خاطرات برای نوشتن یادگاری توسط مهمانان برای کوچولوتون تهیه کنید و روز تولد به کسانی  که دوست دارید بدهید تا جملاتی را برای یادگاری در آن بنویسند.

۴ – برای بزرگ تر ها می توانید عکس فرزندتان را به عنوان یادگاری، هدیه بدهید. بستگانی مانند مادر بزرگ و پدر بزرگها از این کار خوشحال خواهند شد. یک ایده خوب چاپ عکس کودک روی آهن ربا یا لیوان است.

۵- برای سرگرم کردن کودکان در مدت تولد برنامه ریزی کنید. مثل برگه رنگامیزی ،ماز،  صندلی بازی ، پانتومیم، اسم فامیل ، مار و پله و…

 

۶- اگر دوست دارید به فرزندتان لباس بالماسکه ( ازشخصیت های کارتونی و …) بپوشانید.

۷- برای ست پذیرایی ( لیوان یک بار مصرف – دستمال – بشقاب و … )  از طرح مورد علاقه کودک استفاده کنید.

نکته : لیوان زیاد بخرید( برای هر بچه حداقل ۳ تا!)، چون بچه ها  در تولد جنب و جوش دارند و تشنه می شوند!

۸- می توانید یک طرح برای جشن تولد انتخاب کنید و ست پذیرایی ، لباس کودک و کیک جشن تولد را همه از یک طرح و هماهنگ انتخاب کنید. ( مثلا طرحهای کارتونی مانند بن تن برای پسر بچه ها یا طرح علامت ماه یا سال تولد)

۹- در صورتیکه بودجه در نظر گرفته شده برای تولد، کافی باشد می توانید از کسانی که در جشن ها نوازندگی می کنند ( عمو) دعوت کنید تا بازی های دسته جمعی را  نیزبرای بچه ها ترتیب بدهد.

۱۰- پیشنهاد می شود که بعد از تولد، برای همسایه ها که سر و صدای بچه ها را تحمل کردند، کیک تولد را ببرید و از بردباریشان تشکر کنید.

۱۱- به خاطر خودتان  قبل از تولد فرشها را جمع یا پشت و رو کنید، شکستنی ها و دکوری ها را جمع کنید، فضای بازی را برای جنب و جوش بچه ها در نظر بگیرید و پارچ های آب خنک را برای بچه ها پرکنید!

۱۲- آماده کردن دوربین فیلم برداری و عکاسی هم فراموش نشود. می توانید یکی از نزدیکان را مسئول این کار کنید.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان شازده پاشا
14 اردیبهشت 93 13:36
نکات قابل توجهی بووود اااااا.افرین دوستم
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنونم
مامان هانا
14 اردیبهشت 93 14:25
دستت درد نکنه
ساناز مامان متين
پاسخ
مرسي گلم