وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

تشکر از دوستای مجازی :) :×

1392/7/22 10:13
998 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای عزیز مجازی من و متین کوچولو خواستم ازتون به خاطر نظرات قشنگتون و لطفی که به ما دارین کلی کلی تشکر کنم لبخندالبته توی این دو ماه وبلاگ داری به غیر از دوستای عزیزی که گذرشون به اینجا میفته..  چند تا دوست مجازی ثابت دارم که هرروز به وبلاگ ما سر میزنن وهرروز صبح با خوندن نظراتشون انگیزه بیشتر و بیشتری پیدا میکنمقلب میخواستم بگم مامان عرشیا جون وعرشیا کوچولو.راحله جون .فاطمه جون.شیدا عزیز.ترانه عزیز.شایلی جون ...مرسی که هرروز به ما سر میزنیدوخوشحالم که باهاتون آشنا شدم ماچبغلقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عرشیا
22 مهر 92 8:47
سلام صبح بخیر خسته نباشی ما از شما ممنونیم به خاطره مطالبه بروزو جدیدتون من و عرشیا از اینکه سایتتونو پیدا کردیم خیلی خوشحالیم و سایتتونو خیلی دوست داریم


شایلی
22 مهر 92 9:17
متین کوچولو و مامانه قشنگش ما هم از اینکه با شما دوست شدیم خوشحالیمو لذت میبریم


راحله
22 مهر 92 9:19
باعث افتخاره که آدم با شمایی که اینقدر فعال و بروز هستید دوست باشه


فاطمه
22 مهر 92 15:25
ما از شما به خاطر سایتتون ممنونیم
ترانه
22 مهر 92 15:29
سلام دوباره ، من همونم که یه بار اومدم تو سایتتون و معتاد شدم منم خوشحالم وبتونو پیدا کردم


شیدا
22 مهر 92 15:29