وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

بيسكويت هاي تزيين شده من با رويال آيسينگ

1393/3/4 18:46
2,622 بازدید
اشتراک گذاری

اين بيسكويت ها رو قبلا آموزششو گذاشتم هم طرز تهيه بيسكويت و آيسينگ و طراحي روي 

بيسكويت ها .. كه ميتونيد از موضوع كيك تولد و كاپ كيك و بيسكويت ببينيد زیبا

اين دومين تجربه است و بنظر خودم خيلي بهتر بود .. منتها اين كار بيشتر تجربه است ..

مراحل درست كردن  شوكر كوكيز :

من چون همزن مخصوص كيك نداشتم از همزن غذاسازم استفاده كردم چشمک

يكساعت استراحت در يخچال 

تصوير داخل فر : كمتر از 10 دقيقه 

درست كردن ايسينگ با پودر مرنگ :

دورگيري 

كلا نور خونه مون براي عكسها خوب نيست دلخور..عكساي بقيه رو هم بعدا ميزارم چشمک

اگه شما هم تجربه اي از تزيين با رويال ايسينگ دارين برام بفرستين تا به نام خودتون ثبت بشه ..

 

بيسكويت نوروزي من (◕‿-)

بیسکوییت کوکیز با روکش رویال ایسینگ (مامان سام عزیز )

پسندها (8)

نظرات (8)

مامان شازده پاشا
4 خرداد 93 0:55
من عااااشق این بیسکوییت هاام .مرررررررررسی
مامان آیسو وآیسا
4 خرداد 93 0:55
ماشالله به دوست جون کدبانوووووووووی خودمان
ساناز مامان متين
پاسخ
لطف داری دوستم
ارزانسرای
4 خرداد 93 1:44
قيمت اجناس بين 8 تا 25 تومان هس لباسهايي با جنس عالي و خوب از خريدتان پشيمان نميشويد
مامان حنانه زهرا
4 خرداد 93 11:55
ممنون عزیزم استفاده کردیم
لعیا
4 خرداد 93 12:11
آفرین به این همه سلیقه و خلاقیت
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنون
مامان آیسو وآیسا
4 خرداد 93 12:40
سکرت
ساناز مامان متين
پاسخ
دریافت شد ممنون
الهه مامان مبین
4 خرداد 93 12:57
به به چه با سلیقه
ساناز مامان متين
پاسخ
مرسی الهه جون
مامان مهنوش
4 خرداد 93 22:28
افرین به دوست هنرمند خودم
ساناز مامان متين
پاسخ
مرسي مهنوش جون