وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

آشپزي (ملكه كباب )

1392/12/20 15:41
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

ملكه كباب

ﻓﻠﻔﻞ ﺩﻟﻤه

 ﮔﻮﺷﺖ ﭼﺮخ ﮑﺮﺩﻩ

  ﺭﻭﻏﻦ 

 ﺁﺭﺩ ﻧﺨﻮﺩﭼﯽ 

 ﻧﻤﮏ ﺑﻪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﻻﺯﻡ

ﻓﻠﻔﻞ ﻗﺮﻣﺰ ﺑﻪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﻻﺯﻡ

 ﺯﺭﺩﭼﻮﺑﻪ ﺑﻪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﻻﺯﻡ

ﻋﻼﻗﻪ ﻣﻨﺪﺍﻥ ﮐﺒﺎﺏ ﻣﻠﮑﻪ ﻃﺮﺯ ﺗﻬﯿﻪ :  ﺳﺒﺰﯾﺠﺎﺗﯽ ﻣﺜﻞ ﺑﺎﺩﻣﺠﺎﻥ ﻭ ﮐﺪﻭ ﻭ ﻫﻮﯾﺞ ﻭ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﻭ ... ﯾﮏ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻭ ﮔﺮﺩ ﺑﺮﺵ ميدهيم .ﭘﯿﺎﺯ ﺭﻭ ﺭﻧﺪﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﺖ ﭼﺮخ كرده. ﻧﻤﮏ ﻭ ﺯﺭﺩ ﭼﻮﺑﻪ ﻭ ﻓﻠﻔﻞ ﻫﻢ ﻣﯿﺮﯾﺰﯾﻢ. ﻓﻠﻔﻞ ﺩﻟﻤﻪ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺭﻧﺪﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﻭ ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﺁﺭﺩ ﻧﺨﻮﺩﭼﯽ ﻣﯿﺮﯾﺰﯾﻢ ﮐﻪ ﻭﺍ ﻧﺮود. ﻣﻮﺍﺩ ﺭﻭ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺘﯽ توي يخچال ﻣﯿﺰﺍﺭﯾﻢ . ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯾﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻫﺎﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﻮﭼﯿﮏ ) ﮐﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ شكل ﺑﺎ ﻣﻮﺍﺩﻣﻮﻥ ﻫﻢ ﺧﻮﻧﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ درست ميكنيم و ﺳﺮﺧﺸﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ . ﮐﺎﻣﻼ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻐﺰ ﭘﺨﺖ ﺑﺸﻦ . ﺗﻮ ﯾﻪ ﻇﺮﻑ ﺩﯾﮕﻪ ﺳﺒﺰﯾﺠﺎﺗﻤﻮﻧﻮ ﮐﻤﯽ ﺗﻔﺖ ﻣﯿﺪﯾﻢ. ﺩﺭ ﺣﺪﯼ ﭘﺨﺘﻪ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺧﺎﻣﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﻥ. ﺯﯾﺮ ﺷﻌﻠﻪ ﺵ ﮐﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﻬﺘﺮﻩ . ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺍﺯ ﻫﺮ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﺯ ﺳﺒﺰﯾﺠﺎﺕ + ﮐﺒﺎﺏ ﻣﯿﭽﯿﻨﯿﻢ ﺭﻭ ﻫﻢ ... طبق شكل ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﺧﻼﻝ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﻓﺮﻭ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﻭ ﺗﺰﯾﯿﻦ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﯽ ﭼﯿﻨﯿﻢ ﺗﻮ ﻇﺮﻑ.

مواد لازم

مخلوط گوشت و فلفل دلمه و پياز

تفت گوشت به اندازه كوچك

تفت سبزيجات

ملكه كباب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شایلی
26 آبان 92 9:44
سلام صبح خوشمزتون بخیر من اکثر روزا که میام تو وبلاگتون برای ناهار یا شاممون ایده برمیدارم خدا خیرتون بده شما باعث میشین از غذاهای تکراری و سنتی کمی خلاص بشیم فکر کنم همین طور ی که از اسمش پیداست خیلی باید خوشمزه باشه تازه فکر کنم همه چیزاشم خونه داشته باشیم
ساناز مامان متين
پاسخ
نوش جان شايلي عزيز