وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

تهيه كيك بستني با تي تاب

1392/11/23 21:00
2,511 بازدید
اشتراک گذاری

كيك بستني

 

مواد لازم جهت تهیه کیک بستنی با تی تاب برای 4 نفر

مواد مقدار واحد توضیحات
خامه 300 گرم شیرین شده
بستنی 500 گرم  

طرز تهیه : کیک بستنی با تی تاب

 
 
من همیشه کیک میپختم و اینرا درست میکردم حالا با اموزش دوست گلم یاد گرفتم که گاهی به خودم استراحت بدم.
 
توی قالب مورد نظر را نایلون بکشید و کیکهای لقمه ای مثل تی تاب را برش بدهید و اطراف قالب بچینید.
 
حالا 300 گرم خامه شیرین شده را بزنید تا فرم بگیر و با 500 گرم بستنی مخلوط نمایید.
 
اگر این مقدار برای قالب شما کم است به ان بستنی اضافه کنید ..میتوانید درون این مایه خرده شکلات و یا تکه های کیک بریزید و همه را با هم وسط قالب بریزید و میتوانید مثل من انرا دو رنگ کنید.
 
حالا قالب را درون فریزر برای چند ساعت گذاشته تا خودش را بگیرد ...
 
نوووش جان!
 

كيك بستني

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهنوش مامان ماهان ولیانا
24 بهمن 92 12:08
تی تاپ هم تی تاپهای قدیم یادته چقدر خوشمزه بودن
ساناز مامان متين
پاسخ
موافقم الان كه مزه اش اصلا خوب نيست البته پيشنهاد ميكنم به جاش از رول كيك ها درنا استفاده كنيد من قبلا درست كردم خوب ميشه
مامان پارسا(کلبه آموزشی، سرگرمی)
24 بهمن 92 12:18
چه جالب و خلاقانه.
مامان آیسو وآیسا
24 بهمن 92 19:28
این که خیلی خووووبه