وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

طرز تهيه برنج قالبي

1392/11/24 11:01
1,769 بازدید
اشتراک گذاری

 
این قالبها در اندازه های متفاوت و مدلهای گوناگون در بازار یافت میشوند...
 
برنج را دم میکنید و داخل قالب را با برس چرب میکنید .البته من از اسپری روغن استفاده کردم که کمی کار را اسان میکند..سپس قسمتهای گود قالب را با طراحی دلخواه و با زعفران ابکرده پر میکنید ..البته میتوانید نصف برنج را زعفرانی کرده که در این حالت برنج دوطبقه خواهید داشت ..بعد از زعفرانی کردن ته قالب انرا با برنج دم کشیده پر میکنید و با قاشق کمی انرا فشار میدهید..حال براحتی در ظرف مورد نظر برمیگردانید ..
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهنوش مامان ماهان ولیانا
24 بهمن 92 12:00
من ندیدم از این قالبا
ساناز مامان متين
پاسخ
حتما هست دوست خوبم بايد بگرديم منم ندارم
مامان پارسا(کلبه آموزشی، سرگرمی)
24 بهمن 92 12:24
عالیییییییییییییییی بود.
مامان شازده پاشا
24 بهمن 92 16:59
دوستای عزیزم این قالبهاروتولوازم قنادی میشه پیداکرد
سهیلا مامان آیسا
8 تیر 93 16:10
برنجای من بر نمی گرده من دیدم قیمتش از همه قالبها ارزونتره و اصلا به درد نمی خوره
ساناز مامان متين
پاسخ
منم امتحان نکردم ولی تهش روغن میزنن برمیگرده
سهیلا مامان آیسا
9 تیر 93 15:42
من روغن هم زدم برنگشت یه بار تهش سلفون گذاشتم برگشت ولی وا رفت
ساناز مامان متين
پاسخ
بنظرم باید برنجت کته باشه و حسابی فشارش بدی بهم فشرده بشه برای اینکه وقتی برمیگردونی زعفرونی بشه اول برنج زعفرونی رو بریز بعد سفید ..اینا رو قبلا خونده بودم از جایی