وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

بيسكويت نوروزي من (◕‿-)

1392/12/15 16:46
2,889 بازدید
اشتراک گذاری

بيسكويت كره اي 

كه شامل آرد و پودر قند و كره و وانيل و بيكينگ پودر ..

بيسكويت كره اي

بعد با رويال آيسينگ تزيينش كردم چشمک دفعه اولم بود تجربه ام كم بود بنظر ساده مياد ولي در عمل 

يكم سخته مژه و تمرين ميخواد..

تزيين با رويال آيسينگ

با روبان تزيين كردم بنظرم ميتونه هديه قشنگي به نزديكانم در عيد باشه قلب

تزيين با روبان

تزيين

بيسكويت هاي نوروزي 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سهیلا مامان آیسا
15 اسفند 92 10:24
عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
مامان شازده پاشا
15 اسفند 92 10:33
آفرین خانم باسلیقه هنرمندی
مامان آیسو وآیسا
15 اسفند 92 11:08
عالییییییییی
سمانه( خاله ی فریما)
15 اسفند 92 11:22
عزیزم اون پست رو بزار
ساناز مامان متين
پاسخ
گذاشتم سمانه جان
مهنوش مامان ماهان ولیانا
15 اسفند 92 11:35
اینا رو خودت درستیدی ساناز؟؟..نه دیگه جدی عزمتو جزم کردی که بشی شف ساناز!
ساناز مامان متين
پاسخ
بله خخخخخخخخخخ خيلي علاقه به شيريني پزي و .. دارم منتها از اين بيسكويت هام معلومه شف بشو نيستم حالا حالاها..
الهه مامان مبین
15 اسفند 92 16:31
دوست باسلیقه خودم . خیلی خوشگلند خصوصا برای دست اولی ...
ساناز مامان متين
پاسخ
مرسي عزيزم دفعه اولمه ديگه
مامان بهار
17 اسفند 92 13:30
خیلی خوب شدن که ، باریکلا
مامان تینا و رایان
17 اسفند 92 19:04
عالیه ساناز جون برای دفعه اول کارت حرف نداره از دستور شف طیبه درست کردی؟ نقاشی ات هم که عالیه من نقاشیم خوب نیست تا حالا بیسکوییت درست نکردم ولی تو شف طیبه خوندم که خودش میگه خیلی سخته و ظرافت و تمرین میخواد ایول داری والا
ساناز مامان متين
پاسخ
ممنون بنظر خودم خيلي تميز در نيومده بله از دستور شف طيبه و يه سايت خارجيه ... ولي انصافا به اين سادگيها كه تو عكسها ميبيني نيست تمرين و تمرين ..بيسكويتش راحته نقاشيش يكم سخته