وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

طرز درست کردن ژله با عکس کودکتان

1393/1/21 1:08
2,097 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:

ژله آلوئه ورا دو و نيم بسته(بستگی به قالبتان دارد )

بستني وانيلي نصف ليوان

يك بسته ژله آلوئه ورا رو با دو ليوان آب جوش حل ميكنيم (براي اينكه كاملا شفاف شود) و ميگذاريم در قالب ببندد. وقتي بست عكس رو كه كاملا سلفون كشيديم برعكس ميگذاريم وسط قالب و چند قاشق ژله آلوئه ورا ميريزم دور و ورش و ميگذاريم تا پنج دقيقه داخل يخچال بمونه تا فيكس بشه.

dsc02398.jpg

بعد بسته دوم آلوئه ورا رو ميريزيم كه اون هم با دو ليوان آب داغ درست شده. البته من دو بسته رو يكباره درست كردم با چهار ليوان آب داغ. 

 بعد هم ژله بستني درست ميكنيم و ميريزيم روش. بعد از يه ساعت ژله رو برميگردونيم. براي تولد بچه ها خيلي جالب می شود ..

 

 

آموزش انواع ژله ها را در موضوع دسر ها و نوشیدنی ها ببینید  

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شازده پاشا
21 فروردین 93 3:17
خوشم اومد.میخوام درستش کنم .ولی کاش عکس درست شده نهاییش بود
ساناز مامان متين
پاسخ
چون عکس دخترش بود گفتم شاید راضی نباشه نزاشتم ولی برگردونین عکس قشنگ معلومه و خیلی جالبه
سهیلا مامان آیسا
21 فروردین 93 9:49
چه جالبکاش چند روز قبل این پست رو گذاشته بودی تا برای تولد آیسا درستش می کردم
مامان آیسو وآیسا
21 فروردین 93 11:46
سمانه (خاله ی فریما)
21 فروردین 93 22:22
جالب بود