وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

ميلك شيك موز و آناناس و نارگيل

1392/10/5 17:14
1,759 بازدید
اشتراک گذاری

ميلك شيك

٣٨٠كيلو كالري در 100گرم

 

mavad-lazem

موز درشت .........................يك عدد

آناناس تازه بدون پوست ....................100گرم

بستني وانيلي ................................200گرم

شير..........................120ميلي گرم

پودر نارگيل ..............................2قاشق سوپحوري

tarz-tahie

 آناناس و موز را در قطعات درشت خرد كنيد .سپس به همراه بستني وانيلي .شير و

پودر نارگيل در مخلوط كن ريخته و به مدت يك دقيقه با سرعت بالا مواد را مخلوط كنيد

و زود سرو كنيد .

گلاسه توت فرنگي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علیرزا
5 دی 92 17:14
سلام خسته نباشيد دوست عزيز ني ني شما خوجکله اگه ميخواين کد ساعت داخل وبتون داشته باشين با عکس ني ني خودتون به آدرس زير سر بزنين .آدرس سايت ما www.raft25.ir اينم آدرس نمونه ساعت ها http://www.raft25.ir/page/sat-szراستي ميتونيم کد بارشي هم بسازيم که اسم ني ني از بالا به پايين بريزه خواستين ما در خدمتيم هزينه هر کد ساعت و کد بارشي و ... فقط 1000 تومان
مامان هيراد
5 دی 92 20:38
سلام عزیزم اگه دوست داشتی از شب یلدای هیراد جون هم برای ایده شب یلدا استفاده کن محمد متین جونو ببوس
مامان دنی جون
6 دی 92 0:32
چه راحته حتما درستش میکنم
شايلي
7 دی 92 10:51
سلام من عاشقه دسرم جايي كه دسر باشه غذا خيلي كم ميخورم تا بتونم بيشتر دسر بخورم خيلي هوس انگيز و خوشمزه به نظر مياد خدا خيرتون بده من كه عاشقش شدم
ساناز مامان متين
پاسخ
نووووووش جونتون
خسته
7 دی 92 11:05
سلام خدارو شكر تا الان خواب بودم ولي بين خودمون باشه به نظره من دسر بعد از خواب بهترين چيز تو دنياست ولي اگه آماده بيارن بخوري يه لطفه ديگه اي داره