وب هنري من وب هنري من ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
سید محمد متین سید محمد متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

✫فرشته زمیني ما ✫(دانلودهای رایگان)✫

آموزش ژله فالوده

1392/11/30 2:43
2,581 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:

 

ژله آلوئه ورا دوبسته

ژله بلوبري يك بسته

فالوده شيرازي نيم كيلو

بستني وانيلي يك ليوان

دو بسته ژله آلوئه ورا رو با دو ليوان آب داغ مخلوط ميكنيم و ميگذاريم روي بخار آب تا شفاف بشه. وقتي خنك شد دو ليوان فالوده شيرازي به آن اضافه ميكنيم و بعد از هم زدن داخل قالب ميريزيم.

ژله بلوبري را هم با يك ليوان آب داغ حل ميكنيم و وقتي خنك شد بستني را به آن اضافه كرده و خوب هم ميزنيم تا دو رنگ نشود. ژله آلوئه ورا كه بست ژله بستنيمون رو آروم ميريزيم روش و ميگذاريم ببنده.

البته از هر دو ژله مقداري زياد مياد كه بقيه اش رو در قالب قلبي شكل ريختم. و بقيه ژله بستني رو در ظرف مستطيل شكلي ريختم وقتي بست قالب زدم و ژله رو تزئين كردم.

به همين سادگي اين ژله خيلي خوشمزه است.

يه نكته: فالوده با آبليمو ژله نميبنده ..

1

لينكهاي ديگر :

آموزش ژله كج

آموزش ژله سه بعدي 

طرز تهيه ژله تصويري 

طرز تهيه ژله تزريقي 

ژله موزاييك 1

ژله خورده شيشه  روش 1

ژله خرده شيشه روش 2

 ژله با طرح تولدت مبارك 

مدلي از ژله تزريقي 1

مدلي از ژله تزريقي 2

ژله به شكل رز با سيب 

ژله قالبي قلبي شكل 

ژله تزريقي تزيين گل حكيمه عزيز

 

پسندها (1)

نظرات (7)

الهه مامان مبین
30 بهمن 92 2:47
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ... راستی ما اومدیم دوست خوبم .....
ساناز مامان متين
پاسخ
چه خوب
طراحی تقویم93 کمترین هزینه بهترین کیفیت
30 بهمن 92 3:45
سلااااااااااااااام من مامان یسنا هستم سلااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با طراحی تقویم 93 خیلی باحال طراحی کردم خودتون بیاین ببینین درست میگم تقویم با عکسای نی نی نازتون فداش بشم نانازییییییییییی راستی از همه جا کمتره هزینش بدو بیااااااااااااااا منتظر شما و جوجوت هستـــــــــــــــــم
مامان تینا و رایان
30 بهمن 92 8:53
خیلی جدید بود ممنون ولی فکر کنم فالوده شیرازی هم باید اموزش بدی گلم ادرس وبلاگ با ادرس وبلاگ اشپزی یکی از دوستانم در پرشین بلاگ تقریبا شباهت داشت ...برای اینکه مشکلی پیش نیاد تغییر ادرس دادم تو پست ثابت وبلاگم ادرسش هست
ساناز مامان متين
پاسخ
شايد بزارم آموزششو ممنون حتما سر ميزنم
مهنوش مامان ماهان ولیانا
30 بهمن 92 11:12
خوشمزه دیده میشه
مامان شازده پاشا
30 بهمن 92 11:25
عالیییییییییی .من فالوده ام خیلی دوست دارم.به به
ساناز مامان متين
پاسخ
نووووووووش جون
مامان آیسو وآیسا
30 بهمن 92 12:04
مرسی واقعا جدید ونابه مرسی دوست مهربووووووووووونم
ساناز مامان متين
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم
مهدیه مامان تبسم
19 مرداد 93 8:06
سلام. من واسه عقیقه دخترم می خوام ژله فالوده درست کنم. امیدوارم که خوب بشه. ممنونم
ساناز مامان متين
پاسخ
عزیزم من با همین دستور درست کردم عالی شد